8 Mayıs 2009 Cuma

Yıllık Plan Kategorileri DinDersi





 L
Ü T F E N   Dİ K K A T

DinDersi.com Ar-Ge Ekibi tarafından
hazırlanan ve yeni
müfredata %100 uyumlu ilköğretim yıllık planlar VİP bölümümüzdedir. Bu
bölümde paylaşılan yıllık planların müfredata uyumlu olup olmaması
konusunda garanti veremediğimiz gibi teftişlerde oluşabilecek sıkıntıdan
da sorumlu olmadığımızı belirtiriz.

 




 

Vip Bölümüne gitmek için tıklayınız 

























 

 






İlköğretim





Ortaöğretim





















 



İlköğretim 4 . Sınıf

 



İlköğretim 5 . Sınıf

 



İlköğretim 6 . Sınıf

 



İlköğretim 7 . Sınıf

 



İlköğretim 8 . Sınıf

























 



Ortaöğretim 9 . Sınıf

 



Ortaöğretim 10 . Sınıf

 



Ortaöğretim 11 . Sınıf

 



Ortaöğretim 12 . Sınıf
 






 

 

0 yorum: